10 Kasım 2010 Çarşamba

Okan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Öğretim Görevlileri Sergisi



2010- 2011 eğitim ve öğretim yılı açılış etkinlikleri kapsamında Okan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi öğretim görevlilerinin 8 Kasım-10 Aralık 2010 tarihleri arasında düzenledikleri sergi büyük ilgi görüyor.

2003- 2004 eğitim ve öğretim yılından bu yana alanlarında uzman akademik kadrosu ve çağdaş eğitim anlayışıyla Türkiye'nin en genç ve dinamik üniversitelerinden biri olan Okan Üniversitesi yeni öğretim yılında bir etkinliğe daha imza attı. Okan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi öğretim görevlilerinin eserlerinden oluşan sergi 10 Aralık 2010 tarihine kadar Tuzla Kampüsü GSF Galeri’de devam edecek.

Güzel Sanatlar Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Bülent Vardar’ın konuşması ile başlayan Okan Üniversitesi Öğretim Elemanları Sergisi açılış töreninde Başak Gürsoy, Aykut Hamzagil, Mimar Sinan Üniversitesi Mimarlık Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Güzin Konuk ve akademik çevreler hazır bulundular.

Açılış konuşmalarının ardından gösterilen Okan Üniversitesi Sinema Televizyon Bölümü Öğretim Görevlisi Özge Sayılgan’ın yönetmenliğini üstlendiği “Sokak” isimli kısa film büyük ilgi gördü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder