1 Kasım 2010 Pazartesi

Altınbaş’a ikinci kez “Süpermarka” ödülü


Dünyanın süper markalarını belirleyen ve 86 ülkede faaliyet gösteren uluslararası kuruluş Superbrands; İstanbul’da geçtiğimiz hafta 15. yılını kutladığı ödül gecesinde, altın sektörünün lider markası Altınbaş’ı ikinci kez “Süpermarka” olarak belirledi.

Bu yıl onbeşincisi gerçekleştirilen Uluslararası Superbrands ödül gecesinde, aralarında Altınbaş’ın da olduğu 117 Türk markası “Superbrands” olmanın gururunu yaşadı. Altınbaş Mücevherat yöneticilerinin de katıldığı törende, Altınbaş adına süpermarka ödülünü Altınbaş Genel Müdürü Atilla Keskin aldı.
BBC’de marka öykülerinin anlatılması ile başlayan gecede söz alan Superbrands International Yönetim Kurulu Başkanı Stephen Smith; “Markalaşma temel olarak, başı ve sonu olan bir süreçten daha fazlasıdır. Bu, süregelen, devamlı olarak evrim geçiren bir süreçtir. Markalaşma, marka olma faaliyetlerinin her düzeyinde hayata geçirilmesi gereken, son derece tümleşik bir felsefe olarak uygulanması gerekir” dedi.
Smith, süpermarka ödülünün önemini vurgularken sözlerine şöyle devam etti ; “Sizler, Superbrands ailesinin seçkin bir üyesisiniz; bu, markanıza kayda değer bir anlam, fayda ve değer katıyor” dedi.
Sektörün “süpermarkalarını” belirleyen Superbrands ödülleri, uluslararası araştırma şirketi Nielsen ortaklığıyla ve sektörün önde gelen temsillerinin oluşturduğu jürinin değerlendirmeleri sonucunda sahiplerini buluyor.
Altınbaş dışında bu ödüle layık görülen diğer sektör markalarından bazıları ise şöyle; Ağaoğlu , Akbank, Arçelik , Mavi Jeans, Sarar , Pelit, ING Bank, Koçtaş, Sana, İpana, Kanyon, İstinye Park.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder