5 Ekim 2010 Salı

Türkiye’nin mücevher markası Altınbaş oldu


Mediacat dergisi ve Synovate ile birlikte Türkiye çapında yapılan “Türkiye’nin statü markaları” araştırması sonucu yüzde 48 tercih oranı ile Altınbaş Türkiye’nin en statülü mücevher markası seçildi.
Türk tüketicisi ait olduğu ya da özendiği sosyo-ekonomik grubunu ifade etmek için en çok hangi markaları tercih ediyor sorusunun yanıtını bulmak için 30 farklı ürün ve hizmet kategorisinde araştırma yapan Mediacat dergisi ve Synovate, mücevher-takı markaları arasında Altınbaş’ı lider olarak açıkladı.
Türkiye’nin Statü Markaları Araştırması tüm sosyo-ekonomik grupları (A,B,C,D,E) kapsadı. Araştırmada takı- mücevher kategorisinde açık ara ile birinci sırada yer alan Altınbaş’ın tercih edilme oranı yüzde 48 olarak paylaşıldı.

Takı-mücevher sektöründe açık ara birinci
İthalat, ihracat, üretim ve iç satış alanında hizmet veren, mücevherat sektörünün lider kuruluşu konumundaki Altınbaş, özgün tasarımları, özel koleksiyonları ve zengin ürün ve üstün hizmet kalitesiyle yurtiçi ve yurtdışında tanınan ve beğenilen bir marka olma özelliği ile sektörde açık ara birinci konumunda. Altınbaş, her yıl farklı temalarda hazırlanan özel koleksiyonları ve klasikleşmiş ürünlerini 35’i aşkın ülkede, 130 Altınbaş mağazası’nda ve 1000’in üzerinde satış noktasında tüketicilerin beğenisine sunuyor.
“Türkiye’nin statü markaları” araştırması sonucu diğer kategorilerde öne çıkan markalar arasında beyaz eşyada Arçelik, otomobil sektöründe BMW, spor giyim ve spor ayakabıda Adidas, bankacılık sektöründe Garanti Bankası gibi markalar bulunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder