5 Ekim 2010 Salı

Okan Üniversitesi’nde Çağrı Merkezi Sektörü Adına Bir İLK


İş yaşamına en yakın üniversite olan Okan Üniversitesi, çağrı merkezi sektörünün nitelikli mesleki eleman ihtiyacını karşılamak üzere Türkiye’de ilk kez Çağrı Merkezi Yönetimi Programı’nı açıyor. Çağrı Merkezleri Derneği ve sektör kuruluşlarından gelen mesleki eğitim programının açılması için olumlu yanıt veren Okan Üniversitesi’nin Meslek Yüksek Okulu’nda, YÖK’ün onayıyla bu yıl eğitim-öğretime başlıyor.


İlk kez Okan Üniversitesi’nde eğitim vermeye başlayacak olan Çağrı Merkezi Yönetimi programının amacı; ülkemizde pazar payı, ekonomik büyüklüğü ve iş hacmi ile son birkaç yılda hızla artış gösteren ve yarattığı istihdam oranıyla dikkat çeken Çağrı Merkezi sektörünün yetişmiş eleman ihtiyacını karşılamak.

6-11 Ekim 2010 tarihleri arasında gerçekleşecek olan Ek Yerleştirme döneminde ilk öğrencilerini alacak olan program, bu akademik yılda Türkiye’de ilk kez Okan Üniversitesi’nde eğitim-öğretime başlıyor. Programa alınması düşünülen öğrenci sayısı 30. Bunun 7’si ücretli, 3’ü yüzde 100 burslu, 10’u yüze 50 burslu, 10’u yüzde 25 burslu okuyacak. Dersler teorik ve uygulamalı olarak sektör kuruluşları ile işbirliği halinde yürütülecek. Eğitim sırasında öğrencilere iş ve istihdam olanağı da verilmiş olacak.


Çağrı Merkezi Yönetimi’nin Önemi

Çağrı Merkezi Yönetimi Programı, sektördeki en son teknolojik ve mesleki gelişimleri, bilimsel yöntemlerle destekleyerek, büyümekte olan çağrı merkezi sektörünün yetişmiş insan kaynağı ihtiyacını karşılamayı amaçlayan 2 yıllık bir ön lisans programı olarak planlanmıştır.

Ekonominin temel taşlarından biri olan iletişimde, müşteriye en doğru şekilde ulaşma ihtiyacının sonucu olarak doğan bu sektörde, tüm bu hizmetleri etkin bir biçimde koordine etmek üzere eğitim almış personelin istihdam edilmesi büyük önem taşımaktadır.

Bu programın temel amacı; müşteri odaklı, çok iyi iletişim becerilerine sahip, sosyal yönü, telefonda iletişim ve ikna yeteneği güçlü, satışa yatkın, dinamik bir ortamda, hızlı ve hatasız çalışma yeteneğine sahip, takım çalışmasına uyumlu ve takım çalışmasını koordine etme yeterliliğinde mezunlar yetiştirmektir.

Okan Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu bünyesinde açılan programda; üniversiteden ve sektörden konularında uzman eğitimcilerden oluşan bir öğretim görevlisi kadrosuyla eğitim öğretim çalışmaları yürütülecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder