19 Ekim 2010 Salı

bauMax’tan 8 Milyon Avroluk İhracat


Dokuz ülkede 148 mağaza ile hizmet veren Avusturya’lı dev yapı marketi bauMax, Türkiye’de 2019 yılına kadar mağaza sayısını 50’ye çıkarmayı, 6 binden fazla çalışan ile ekonomiye katkıda bulunmayı hedefliyor. bauMax Türkiye’de üretilen 15 farklı ürünü 8 ülkeye ihraç ediyor. Çin mallarının kalitesizliğine karşı Türkiye’de üretimi gerçekleştirilen ürünler yabancıların gözdesi konumunda.

İlk mağazasını 2010 Mart ayında Samsun’da ve ikinci mağazasını ise 2010 Ağustos ayında İzmit’te hizmete açan bauMax, 2011 yılında İzmir, Ankara ve İstanbul ile büyümeyi sürdürecek. 2006’da başlayan araştırmalar sonucunda fiyatın tüketiciler açısından öncelikli olduğunu saptayan bauMax “Hep ucuz en ucuz” sloganı ile fiyatı öne çıkarıyor.
Hep ucuz en ucuz fiyatlar ürün çeşitliliği ve sürekli kaliteli hizmet ile destekleniyor. bauMax, ürün çeşitliliğini müşterilerin ihtiyaçları ve talepleri doğrultusunda geliştiriyor. Bulunduğu şehirde müşteriye ve tedarikçiye hizmet veren bauMax, yöresel alımlara özellikle önem veriyor. bauMax Türkiye’de satılan ürünlerin %75’ini Türk malı ürünler oluşturuyor.
bauMax Türkiye Genel Müdürü İbrahim Ayan yaptığı açıklamada “Türkiye’yi sadece satış pazarı değil, satın alma pazarı olarak da görüyoruz. Türkiye ekonomisine en büyük katkımız ihracattır. Türkiye’nin değişik illerinden daha ilk yılımızda 8 milyon avroluk ihracat yaptık. Bir çok ülkedeki mağazalarımızda Türkiye’deki tedarikçilerimizden aldığımız ürünleri satıyoruz. “ dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder