25 Ekim 2010 Pazartesi

“L’Or”, Türk mücevher tutkunları ile tanıştı...


Dünya Altın Konseyi önderliğinde, mücevher sektörünün lider markası Altınbaş işbirliğinde ve moda tasarımcıları Ezra+Tuba yorumu ile yaratılan “L’Or” markası etkileyici bir organizasyon ile tanıtıldı. İlk kez Paris Moda haftasında görücüye çıkan L’Or; Pera Palas’ta gerçekleşen özel bir davetle Türk mücevher tutkunlarının beğenisine sunuldu.
Dünya Altın Konseyi ile mücevher sektörünün lider markası Altınbaş’ın işbirliğinde Türkiye’de ilk kez 18 ayar altının özel bir kolleksiyonda kullanıldığı L’Or markası, ünlü moda tasarımcıları Ezra+Tuba’ın tasarımları ile hayat buldu. Bileklik, yüzük, kolye ve küpelerden oluşan 15 modellik L’Or, Paris Moda haftasında görücüye çıkmasının ardından, ilk kez Pera Palas’ta yapılan özel bir davetle Türk mücevher tutkunlarına, iş, sanat ve cemiyet hayatının önemli isimlerine tanıştırıldı. İletişimini ve organizasyonunu Manifesto İletişim ve Etkinlik Hizmetleri’nin yaptığı gecede, ünlü piyanist Burçin Büke müzik dinletisi ile renk katarken, tanınmış mankenler L’Or tasarımlarını eşsiz bir ekspozisyonla sergilediler.
İmam Altınbaş ve ailesi, Sofu Altınbaş, Vakkas Altınbaş, Eda Taşpınar, Deniz Berdan, Özge Ulusoy, Şebnem- Ceylan Çapa, Metin- Begüm Şen, Fatoş- Emir Sarıgül, İnci Gazioğlu, Buket Taşdelen, Gül Ergi, Nurcan Artam ve eşi, Serra D’autry gibi isimlerin katılımıyla gerçekleşen gecede konuşan Dünya Altın Konseyi Ülke Müdürü Cihan Göksel, L’Or projesi ile ilgili şunları söyledi; “Altın tarihler boyu onu taşıyan kişinin toplumsal durumunu, aşkını ve bağlılığını, ait oldukları dönemin sanatsal üslubunu en sofistike biçimde yansıtmıştır. Dünya Altın Konseyi olarak, Türkiye’de de eskiden olduğu gibi geleneksel altının yeniden değerini bulmasını sağlamak ve modern bir çizgi ile bağdaştırmak amacıyla L’Or projesine hayat verdik. L’Or markasıyla 18 ayar altını ilk kez bir koleksiyonda, altını sadece yatırım veya sadece takı olmaktan çıkardık. Biz, türk kadının özelliklerinden yola çıktık, özel, değerli, efsanevi ve kıymetli. Tıpkı yaşadığımız topraklar gibi, modern ama geleneksel yani “ZAMANSIZ”.”
Düzenlenen bu özel davette söz alan Altınbaş Kurumsal Pazarlama ve İletişim Direktörü Hale Fırat Kuyucu;“L’Or markasının en önemli farklılığı özel bir tasarım olmasıdır. Koleksiyon ayakları üzerinde dimdik duran, örnek olan, önemli başarılara imza atan, parlayan Türk kadınlarından ilham alıyor. Hedeflediği “başarılı kadın” profiline uygun tasarımcılarımız






Ezra+Tuba Çetin tarafından şekillendirilip altını en iyi işleyen ustalarca, sınırlı sayıda, tek tek el işçiliğiyle üretildi”dedi.
Altınbaş ve Ezra+Tuba mağazalarında satışa sunulacak
İlk olarak Paris Moda Haftası’nda 30 Eylül’de gerçekleşen Ezra+Tuba sergisinde kadınların beğenisine sunulan sarı, beyaz ve pembe altının kombinasyonu ile oluşturulan L’Or tasarımları, 1.000 ile 27 bin dolar arasında Altınbaş ve Ezra+Tuba mağazalarında satışa sunulacak. Kampanya fotoğraflarını ünlü fotoğrafçı Gökhan Ertem fotografladığı L’Or, 15 Ekim’den itibaren ilk 6 ayda sınırlı sayıda 15 noktada yer alacak.

Tasarım sürecinde 12 sadekar görev aldı
Tasarım sürecinde 12 sadekar ve ayrıca tasarımcılar, sadekarlar ve üretimi yapacak ustalar olmak üzere 30 kişilik bir ekibin 8 ay boyunca çalıştığı bu projede sadece numunelerin üretilmesinde 25 kg altın kullanıldı.
L’Or koleksiyonu 15 parçalık; bileklik, yüzük, kolye ve küpelerden oluşuyor.

L’Or ürünlerinde bir Alâmetifarika…
L’Or markasına özel olarak tasarlanan her bir ürünün alâmetifarikası, makina kalemi… Günümüzde mücevherde oldukça ender uygulanan bir el işçiliği olan makina kalemi özel kalemkar ustalarının emekleri ile yapılan oldukça nadide bir işleme sanatı.
L’Or ürünleri, kendine özel şık kutularında garanti sertifikası ile birlikte seçkin Altınbaş mağazalarında ve Ezra+Tuba satış noktalarında mücevher tutkunlarının beğenisine sunuluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder