30 Eylül 2010 Perşembe

TÜRKİYE’DE KİŞİSEL BAKIM SEKTÖRÜNE YAPILMIŞ EN BÜYÜK E-TİCARET YATIRIMI VİMJO, BİR TIK UZAĞINIZDA



Kişisel bakım kategorisinde 25 bini aşkın ürün çeşidiyle tüm ihtiyaçlarınızı bir telefon veya bir tıkla kapınıza getiren Vimjo’nun hedefi, sektörü yıllık 500 milyon dolarlık ciroya ulaştırmak. Kişisel bakımına özen gösterenlerin tercihi olan Vimjo’nun müdavimleri daha çok kadınlar…

Son yıllarda tüketici alışveriş alışkanlıklarında teknolojinin ve internet kullanımının artmasını dikkate alan vimjo.com, 2010 Nisan ayında faaliyete geçerek tüketiciye kişisel bakım ihtiyaçlarını tek bir noktadan ve avantajlı fiyatlarla sunmanın ayrıcalığını yaşatıyor. Türkiye’de kişisel bakımın adresi olma yolunda büyük adımlar atan Vimjo, öncelikle kendi sektörünü büyütmeyi, tüketiciyi ürün ve ihtiyaçları konusunda bilinçlendirmeyi hedefliyor.
Yepyeni bir marka olan Vimjo’nun basın tanıtım toplantısı 29 Eylül’de Les Ottomans’da gerçekleştirildi. Vatan Şaşmaz ve Hande Kazanova’nın sunduğu toplantıda söz alan Vimjo Yönetim Kurulu Üyesi, Genel Müdür Ahmet Hakan Özgür, 2010 yılının kendileri için yatırım yılı olduğunu belirterek, “Öncelikli hedeflerinin, ülkemizde internet üzerinden alışveriş yapmayı tercih etmeyen kitlelere, kapıda ödeme avantajı ve 7/24 müşteri hizmetleri desteği ile güven vererek sektöre kazandırmak ve sektörü büyütmek olduğunu söyledi.”
İlklere imza atan Vimjo sektörü de geliştiriyor…
Kişisel bakım denildiğinde akla ilk gelen genellikle kozmetik ürünleri olsa da, konunun bir tek kozmetik ürünlerle sınırlandırılmaması gerektiğini vurgulayan Özgür; ağız ve diş sağlığı, ev tipi medikal ürünler, saç bakımı ve hijyen gibi ürün gruplarının da bu sektörün içinde olduğunu belirterek, sektör büyüklüğünün 5.5 milyar dolar civarında olduğunu vurguladı.
Özgür; kişisel bakım sektörüne ilk olarak Türkiye’deki en büyük e-ticaret yatırımını yaptıklarını, gelecek hedeflerinin de tüm satış kanalları aracılığıyla yıllar sürecek bir alışveriş alışkanlığı olma yolunda başarılı bir marka yaratmak olduğunu vurguladı. Bunun yanı sıra sektörün internetteki cirosunun 200 milyon dolar olduğunu belirten Özgür, “pazar liderliğini üstlenip, reklam ve tanıtım yatırımları ile sektörü büyütmeyi ve 2011’de internette kişisel bakım kategorisindeki harcamayı 500 milyon dolara çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.


Vimjo’nun müdavimleri yüzde 65 kadın ve yüzde 35 erkek
Pazarlama aktiviteleri ve dönemsel özel ihtiyaçları dışarıda bırakınca, Vimjo’da en fazla satılan ürün gruplarının başında; diyet ve zayıflama, besin takviyeleri, parfümler, saç bakım ve cinsel sağlık ürünleri geliyor.
Kişisel bakım kategorisinde bin altıyüz farklı markaya ait 25 bini aşkın ürünü tüketiciyle buluşturan Vimjo’nun gelecek hedefi ise, Türkiye’de bulunmayan ancak tüketiciler tarafından yurtdışından siparişle getirilen özel markaların, Türk pazarında ilk defa vimjo.com’dan satılmasını sağlamak.
Kişisel bakım denildiğinde hedef kitle olarak daha çok kadınlar görülse de erkeklerin de her geçen gün konuya olan ilgisi artıyor. Vimjo.com’dan alışveriş yapanların yüzde 65’i kadın ve yüzde 35’i erkek.
Kişisel Bakım Sektöründe Türkiye’nin “ilk ve tek” en büyük e-ticaret yatırımını yapan www.vimjo.com, Nisan 2010’dan bu yana ülkemizde yıllar sürecek bir alışveriş alışkanlığı olma yolunda hızla ilerliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder