2 Aralık 2009 Çarşamba

TULIPART Tanıtım Gecesi !


11 Kasım 2009: Tulipart markası ile hem Türkiye'de hem de uluslararası pazarda markalaşmaya doğru büyük hedefleri olan İsmail Acar tasarımı objeler, daha lansmanı yapılmadan kulaktan kulağa yayılışla büyük bir ilgiyle karşılaştı.
Özellikle Körfez ülkelerinden ve Osmanlı sanatını yakın takip eden Londra’dan gördüğü yoğun ilgi karşısınd...a, 2010 yılı obje sergileri programlarını belirlemek üzere,gelen yoğun talep görüşmeler için Tulip art ,seçici ve az sayıda yapacağı ülkeler ile görüşmelere başladı.
Markanın kurucuları reklamcı Özlen Çopuroğlu ve sanatçı İsmail Acar’ın, Tulipart’ı yaratışı, pazarın eksiklerini iyi okuyarak dünya Ülkelerinin hayran olduğu Türklük değerleri ile Osmanlı sanatının en belirgin özelliklerini yansıtan tasarım değeri yüksek, marka değeri olan ürünler tasarlamaya yola çıkmaları ile başlar....
İletişim mezunu Çopuroğlu, Türkiye’nin önde gelen reklam ajanslarında marka yöneticisi olarak çalışmış olup, on yıl önce kendi Reklam ajansı ortaklığını kurdu ve ajans olarak bir çok yerel ve global kurum için yaptıkları marka yönetimleri ile Türkiye’nin en büyük ilk elli reklam ajansı arasına girdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder