14 Aralık 2009 Pazartesi


GÜLŞEN’LE ‘ÖNSÖZ’ ÇIKIYOR!
Hande Yener ile Demet Akalın’ın“yeni dostlukları”nı Allah bozmasın.. Kanal 1’deki programımda telefonla ilk defa bir araya getirip barıştırdığım Demet Akalın ve Hande Yener, şimdi birlikte yeni projelere yelken açmaya karar verdiler.. Aman ne güzel..

Diğer yandan, “Hadi çıkart artık, hadi geç kalıyorsun, hadi hadi..” dediğim Gülşen’in de albümü hazır.. 15 Aralık’ta piyasada olacak albüm. Benim ısrarlı mesajlarım olmasa Gülşen’in albümü de 2010’dan önce çıkamazdı.. Bence yılbaşından önce çıkması çok önemliydi ve ısrar ettim.. Kıymetimi bilir inşallah..

“Sonunda şarkılarım hazır, dinler misiniz?” diye telefon açtı Gülşen.. Beylerbeyi’ndeki Ozan Çolakoğlu’nun stüdyosu yerine Etiler’deki Manifesto Halkla İlişkiler bürosunda buluştuk.

Manifesto, yıldızı yeni parlayan bir firma ve Gülşen’in de işlerine bakıyorlar.

Ozan Çolakoğlu’nun stüdyosuna gitsem şimdi, “aşk mı yaşıyorsunuz?” diye sormaktan, şarkıların özünü kaçıracağım. O sebeple Etiler’de buluşmayı tercih ettim.

Bu arada Ozan Çolakoğlu yazıldığı gibi evli değil.. Ozan da bekar, Gülşen de bekar ama ben böyle bir aşka ihtimal vermiyorum. 2 yıl sonra yeni albümüyle gelen Gülşen’in şu sıralar aşka ayıracak vakti yok. Sanıyorum iki taraf da haberi yalanlayacak..

Devamı için:http://www.gecce.com/yazarlar/kenan-ercetingoz/gulsenle-onsoz-cikiyor-7531.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder