7 Haziran 2012 Perşembe

Manifesto, Doluca Şarapları’nın İletişim Partneri Oldu


PR, etkinlik ve reklam disiplinlerinde ulusal ve uluslararası pek çok markaya hizmet veren Manifesto İletişim Grubu, Türkiye’nin en köklü şarap üreticisi Doluca Şarapları’nı müşteri portföyüne ekledi.

Cumhuriyetin kurulduğu dönemde faaliyete geçen, Türkiye’nin en eski ve köklü şarap üreticisi Doluca Şarapçılık, Mayıs ayından itibaren Manifesto’dan hem iletişim hem de etkinlik danışmanlığı almaya başladı. Yapılan anlaşma kapsamında Manifesto şarapseverlerin vazgeçilmez markası Doluca’nın şarap kültürünü ve şarapçılık bilgisini geliştirmek amacıyla kurduğu “Doluca Wine Lounge”a da medya iletişimi hizmeti verecek.

“İletişimin Manifesto”su sloganıyla ortaya koyduğu yenilikçi iletişim yaklaşımı sayesinde Manifesto, Sunset, Büyük Kulüp ve Günaydın Steak House’dan oluşan fine-dining portföyünü Doluca Şarapçılığın katılımıyla daha da güçlendirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder