PR, etkinlik ve reklam
disiplinlerinde ulusal ve uluslararası pek çok markaya hizmet veren Manifesto
İletişim Grubu, Türkiye’nin en köklü şarap üreticisi Doluca
Şarapları’nı müşteri portföyüne ekledi.
Cumhuriyetin kurulduğu dönemde
faaliyete geçen, Türkiye’nin en eski ve köklü şarap üreticisi Doluca
Şarapçılık,
Mayıs ayından itibaren Manifesto’dan hem iletişim hem de etkinlik danışmanlığı
almaya başladı. Yapılan anlaşma kapsamında Manifesto
şarapseverlerin vazgeçilmez markası Doluca’nın şarap kültürünü ve şarapçılık
bilgisini geliştirmek amacıyla kurduğu “Doluca Wine Lounge”a da medya iletişimi
hizmeti verecek.
“İletişimin Manifesto”su
sloganıyla ortaya koyduğu yenilikçi iletişim yaklaşımı sayesinde Manifesto,
Sunset, Büyük Kulüp ve Günaydın Steak House’dan oluşan fine-dining portföyünü
Doluca Şarapçılığın katılımıyla daha da güçlendirdi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder