7 Haziran 2011 Salı

TÜRKİYE’NİN İLK ALIŞVERİŞ MERKEZİ GALLERİA, ‘EN GENÇ’ ALIŞVERİŞ MERKEZİ OLDU! / 3 Haziran 2011







Galleria, iç mekan yenilemesinden sonra hem marka karmasını değiştirdi hem de yeni dış mekanları hizmete açtı. Türkiye’nin ilk alışveriş merkezi Galleria, iç ve dış yeniliklerle Türkiye’nin en genç alışveriş merkezi oldu!

Türkiye’nin ilk alışveriş merkezi Galleria, baştan aşağı yenilenerek Türkiye’nin en yeni alışveriş merkezi oldu. Geçtiğimiz yıl iç mekanı tamamen yenilenen Galleria’da yatırımın ikinci fazı olan dış mekanlar da hizmete girdi. İç ve dış yenileme çalışmaları biten Galleria pek çok uluslararası markayı bünyesine katıp marka karmasını geliştirerek, yenilenme projesinin üç aşamasını da başarıyla tamamladı.

Bünyesinde Ataköy Marina, Ataköy Marina Hotel, Galleria ve Sheraton İstanbul Ataköy Hotel’i barındıran Dati Yatırım Holding’in Yürütme Kurulu Başkanı Gökhan Kıran ve Galleria Genel Müdürü Hasan Ardıç, alışveriş merkezinin yenilenmesine ilişkin süreci bir basın sohbet toplantısıyla açıkladı.

‘70’den fazla marka değişti’

Dati Yatırım Holding Yürütme Kurulu Başkanı Gökhan Kıran, yaptığı konuşmada holding olarak vizyonlarının misafirlere en iyi ve en yeni hizmeti sunmak olduğunu söyledi. Bu amaçla Sheraton İstanbul Ataköy Hotel ve Galleria’nın yatırımlarla yenilendiğini anlatan Kıran, “Alışveriş merkezlerinin sosyalleşmede önemli bir role sahip olduğunu biliyoruz. Bölge halkının daha yeni ve modern bir mekanda alışveriş yapmaya layık olduğunu düşünüyoruz. Bu nedenle toplam 15 milyon dolar yatırım yapıp günün koşullarına uygun olarak Galleria’yı tamamen tazeledik” diye konuştu.

Müşteri ve ziyaretçilerin taleplerine göre yenileme çalışmalarına başladıklarını belirten Galleria Genel Müdürü Hasan Ardıç ise, “Geçen yıl 1988 yılından bu yana ilk kez iç yenileme ile işe başladık. Galleria’nın tavanından tabanına, elektrik sistemlerinden mekanik düzeneklerine, aydınlatmasından sütunlarına, camlarından korkuluklarına kadar iç mekanı

baştan aşağı

yeniledik. Bu yıl da yeni dış mekanlarımız ve marka karmamızla misafirlerimizi karşılayacağız”

dedi.

Ardıç, 2005 yılındaki özelleştirmenin ardından 70’den fazla markanın değişmesiyle Galleria marka karmasının yenilendiğini belirtti. Son iki yılda ise ulusal ve uluslararası birçok yeni markanın Galleria’nın marka karmasına katıldığını ifade eden Ardıç, “Son yenileme çalışmalarıyla birlikte Armani Jeans, Versace, Trussardi, Armani Junior, Regina, Mısırlı, Karaca, Koton, Divarese, Tepe Home, TeknoSA, Linens, Samsung ve Arçelik gibi güçlü markalar da bünyemize ilk kez katıldı. Paşabahçe, Matraş, Sarar, Rainier, Mithat ve Pierre Cardin ise kendini yeniledi” diye konuştu.

Galleria, 23 yıl sonra ilk kez dışarıya açıldı

Galleria’nın dış mekan çalışması da geçen yıl iç mekanda olduğu gibi Tabanlıoğlu Mimarlık ile birlikte gerçekleştirildi. Tabanlıoğlu Mimarlık ortaklarından Mimar Melkan Tabanlıoğlu da, Galleria’nın dış mekanlarını, peyzajla, suyla ve ağaçla birleştirdiklerini söyledi. 23 yıl sonra ilk kez dış mekanda hizmet vermeye başlayan Galleria’da dış mekan restoranlarında da önemli markalar dikkat çekiyor. Galleria, konukları dış mekanda Cook Shop, Köşebaşı, Kichenette, Saray, Starbuck’s ve The Hunger ile karşılıyor.





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder