1 Şubat 2012 Çarşamba

Dünya reklamcılığının MANİFESTO’su İstanbul’da yazıldı



Basın Bülteni                               30 Ocak 2012


Dünya reklamcılığının MANİFESTO’su İstanbul’da yazıldı

Global ölçekte reklamcılığın “Şampiyonlar Ligi” olarak bilinen Kıtalararası Reklamcılık Yarışması “THE CUP”,  26 -27 Ocak tarihleri arasında Marketing Türkiye ve MMI Türkiye’nin ev sahipliğinde İstanbul’da gerçekleşti. “THE CUP”ın tüm iletişim ve organizasyon süreçleri ise Manifesto İletişim Grubu tarafından yönetildi. Projeleriyle fark yaratan Manifesto İletişim’in THE CUP için, Çarşı Grubu ve Gülşen ile yaptığı işbirlikleri de büyük beğeni topladı.
THE CUP, bu yıl Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanlığı’nın himayesinde, Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın desteği ile hayata geçirildi. Modern çağın Sokrates’i ünlü düşünür Slavoj Zizek,  yaratıcı düşünce konusunda efsane Edward de Bono, boşluğu dizayn eden dünyaca meşhur mimar Boris Podrecca gibi önemli konuşmacıları ağırlayan “İstanbul Yaratıcılık Zirvesi; THE CUP” zengin içeriği ile dünya reklamcılık sektörüne yön verenler için çekim merkezi oldu.
Organizasyonun Türkiye’de en üst düzeyde desteklenmesinin önemine dikkat çeken Manifesto İletişim Genel Müdürü Selin Bozkurt, ‘THE CUP’ın reklamcılık sektörü için olduğu kadar ülke tanıtımı için de büyük önem taşıdığını söyledi. Hem yarışma hem de konferans ayağı olan THE CUP sayesinde global ölçekte reklam sektörü ile birlikte yaratıcılığın tüm İstanbul’a kilitlendiğini vurgulayan Selin Bozkurt, “Geçen yıl THE CUP’taki başarımız sayesinde Çin’in en büyük gruplarından biri ile tanıştık ve Türkiye lansmanlarını gerçekleştirdik. Manifesto olarak, geçen sene kazanmış olduğumuz deneyimle, bu sene de organizasyonun tüm iletişim, etkinlik, tasarım ve uygulama hizmetlerini gerçekleştirdik. İstanbul’u yaratıcı endüstrilerin cazibe merkezi haline getirecek THE CUP’a gelecek yıllarda da tüm gücümüzle destek olmaya  devam edeceğiz.” dedi.
Geçen yıl olduğu gibi bu yılda tüm etkinlik ve iletişimi Manifesto İletişim Gurubu tarafından gerçekleştirilen THE CUP’a sanatçılar da destek verdi. Gülşen özel bir beste hazırladı. Gülşen’in bestesini Ozan Çolakoğlu aranje etti. Ayrıca yaratıcılığıyla ön plana çıkan Çarşı Grubu, Alen Markaryan liderliğinde etkinliğe özel bir slogan hazırladı. Beşiktaş-Gaziantep maçında açtıkları “Boşluğu ruhumuza dolduruyoruz” pankartlı spor camiasında büyük  beğeni topladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder